www.dnipr.dp.gov.ua
ГОЛОВНА СТОРІНКА МАПА САЙТУ ДОПОМОГА Вівторок, 23 квітня 2024 року
Що нового на сайті?

Архів публікацій

Пенсійне посвідчення: як отримати і відновити?
Версія для друку Написати листа


Пенсійне посвідчення: як отримати і відновити?

Пенсійне посвідчення є документом, що підтверджує факт призначення пенсії і засвідчує особу пенсіонера при отриманні цієї виплати.

Як вперше отримати посвідчення?
Якщо особа вперше звертається до Пенсійного фонду щодо призначення пенсії, вона повинна написати відповідну заяву, і подати потрібні для призначення пенсії документи. Для отримання посвідчення – додатково до цих документів – претендент на пенсію повинен заповнити лише анкету та надати фотографію розміром 3х2,5 см.
При отриманні пенсійного посвідчення особа повинна перевірити правильність зазначених у ньому відомостей. У разі виявлення помилок некоректне посвідчення підлягає знищенню, а особа повинна ще раз заповнити анкету і отримати новий документ.
Слід зазначити, що вилученню та знищенню підлягають також пенсійні посвідчення у випадках їх псування, смерті пенсіонера або переходу його на інший вид пенсії.

Відновлення загубленого документа
Якщо пенсійне посвідчення вкрадено, загублено або стало непридатним для використання, пенсіонер має звернутися до відділу обслуговування громадян (сервісний центр) за місцем проживання. У сервісному центрі необхідно написати відповідну заяву, заповнити в установленому порядку анкету та надати кольорову фотографію. На підставі даних документів пенсіонер безкоштовно отримає нове посвідчення протягом місяця.
Інколи виникають ситуації коли пенсіонер з певних причин не має можливості самостійно отримати нове пенсійне посвідчення. В цьому випадку, згідно з п. 6 Постанови правління Пенсійного фонду №4-1 від 25 березня 2004 року, документ мають видати особі, яка представляє інтереси пенсіонера, на підставі нотаріально завіреної довіреності. В разі коли пенсіонером є неповнолітня або недієздатна особа - новий документ отримують його опікуни або батьки. При цьому вони повинні пред’явити паспорт і відповідні документи, що підтверджують опіку або родинні відносини з пенсіонером.

Запрошуємо пенсіонерів Дніпровського району до Дніпровського приміського відділу обслуговування громадян (сервісного центру) за адресою: смт. Слобожанське, вул. Теплична, 31, отримати пенсійні посвідчення, які були замовлені в 2018-2019 роках. Телефон «гарячої» телефонної лінії 073-432-82-78.

Начальник Дніпровського приміського
відділу обслуговування громадян
(сервісний центр)
управління обслуговування громадян
Головного управління
Пенсійного фонду України
в Дніпропетровській області В. ПІДОДВІРНА


Криворучко 067 591 63 64
Версія для друку Написати листа

Про цей сайт | Запитання | Адміністратор