www.dnipr.dp.gov.ua
ГОЛОВНА СТОРІНКА МАПА САЙТУ ДОПОМОГА Четверг, 25 квітня 2024 року
Що нового на сайті?

Архів публікацій

Нова система обслуговування громадян та обробка пенсійної документації на базі централізованих інформаційних технологій
Версія для друку Написати листа
Нова система обслуговування громадян та обробка пенсійної документації на базі централізованих інформаційних технологій впроваджується для поліпшення якості обслуговування. А саме – відмова від паперового документообігу при формування пенсійної справи, дистанційне обслуговування громадян, мінімізація людського фактору.

Документи на призначення чи перерахунок пенсій приймаються в залі обслуговування громадян фронт-офісі, спеціаліст фронт-офісу приймає документи та починає створювати електронну пенсійну справу, формує заяву та сканує документи, надані відвідувачем. Відвідувач лише підписує роздруковану заяву та отримує розписку повідомлення про прийняття документів. На цьому прийом громадянина спеціалістом завершується, а пенсійну справу передають до бек-офісу для завершення процесу її формування. Подальша обробка документів здійснюється іншим підрозділом бек-офіс, спеціалісти якого безпосередньо не контактують із громадянами. Це уникає можливості впливу на призначення пенсій. Спеціаліст бек-офісу розпочинає процес призначення пенсії. При цьому дані про стаж та заробіток із системи персоніфікованого обліку завантажується автоматично. Дані про стаж за періоди роботи до впровадження системи персоніфікованого обліку спеціаліст вносить вручну на підставі даних трудової книжки. Після введення всієї інформації система автоматично обраховує різні варіанти розрахунку пенсій для того, щоб вибрати оптимальний варіант.

З 1 липня поточного року в управлінні запроваджена централізована система призначення та виплати пенсій на базі електронної пенсійної справи. Завершується також масштабна інвентаризація інформаційних стендів управління (суцільна звірка усіх даних пенсійних справ про стаж та заробіток з реальними даними, що зберігаються у системі персоніфікованого обліку).

По завершенню впровадження нової системи можна буде одержувати послуги незалежно від місця проживання та дистанційно. Вже сьогодні електронні послуги в управління надаються через веб-портал Пенсійного фонду України, за допомогою якого кожна людина за власним, наданим їй при реєстрації паролем має доступ про інформацію про себе в єдиному державному реєстрі застрахованих осіб, а також може дистанційно подавати заяви, скарги, пропозиції, запити для підготовки документів у паперовому вигляді.

Нова система єдина для всіх управлінь Пенсійного фонду України, захищена сучасними стандартами, що унеможливлює втрату персональних даних та витік інформації.


УПФУ в Дніпропетровському районі
Дніпропетровської області
Версія для друку Написати листа

Про цей сайт | Запитання | Адміністратор